יום רביעי, 6 באפריל 2016

פינוי חלקי בטון

קונסטרוקציות ויציקות בטון הינן עמידות במיוחד וקשות במיוחד לפירוק

יציקות בטון מאפשרות בנייה חזקה במיוחד, העמידה כמעט לכל תנאי הסביבה או מזג האוויר. יציקות בטון מאפשרות בניית קירות תמיכה חזקים ומבודדים, יצירת משטחי רצפה עמידים, וחיבור של אבנים וחלקי בניין נפרדים. בטון מזויין מתאר יציקת בטון אשר שולבו בה ברזלים. הברזלים מחזקים אף יותר את היציקה, והופכים אותה לפחות פריחה, דהיינו פחות רגישה לנקודת שבר בודדה. כל יתרונות הבטון, עמידותו חוזקו ויכולתו לעמוד בפני לחצים חיצוניים חזקים, הופכים לחסרונות כשעולה צורך לפרק את היציקה. הצורך לניסור בטון ופירוקו עשוי לנבוע מרצון לעשות שינויים במבנה, מתקלות בתשתיות, או פשוט משינוי ייעוד הקרקע.

על מנת לבצע פינוי של חלקי בטון בצורה חלקה, יש לעשות שימוש במכשור וציוד ייעודי

פינוי חלקי בטון הינו קשה וסבוך, ודורש ציוד עבודה ייעודי. ניסיון לפרק בטון באמצעים רגילים כגון פטיש ואיזמל יהיה פשוט בלתי אפשרי, יהיה לא מדויק, ייקח זמן רב וידרוש מחיר פיזי כבד. המכשור הייעודי לניסור בטון ופינויו כולל:
·         פטיש אוויר: פטיש אוויר הינו מכשיר חשמלי אשר יוצר מכות חזקות בקבועי זמן קצרים ביותר. פטיש אוויר משמש לפירוק גס אך מהיר של יציקות בטון אשר אין בהם צורך. חסרונותיו של פטיש האוויר הינם העובדה שכמעט בלתי אפשרי לעשות בו שימוש לשם פירוק קירות בטון בשל משקלו העצום וההדף שהוא מייצור, וחוסר יכולתו לבצע עבודה נקייה, מה שלא מאפשר לעשות בו שימוש במקרה שנדרש ניסור בטון לשם שינוי ייעוד או שיפוץ קל.
·         מסורי דיסק: ניסור בטון באמצעות מסור דיסק עשוי לקחת זמן ממושך באופן יחסי לעבודה עם פטיש אוויר, אך מאפשר לנו ביצוע חתכים ישרים ומדויקים.

ניסור בטון באמצעות מסור דיסק

פינוי מהיר ומושלם של בטון יעשה רק על ידי חברה מקצועית ומיומנת בתחום


על מנת לקצר את זמני העבודה, ולאפשר ביצוע ניסור בטון מדויק, נדרשת הן מיומנות טכנית גבוהה והן ציוד ייעודי משובח. יש לפנות לביצוע עבודות פינוי בטון רק לחברות מקצועיות בתחום, אשר נהנות ממוניטין מושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה