יום ראשון, 19 ביוני 2016

אמצעי זהירות בעת ניסור בטון

מהן הסכנות האפשריות בעת עבודות ניסור בטון?

עבודות ניסור בטון הנן עבודות אשר מהוות פעמים רבות חלק מרכזי משיפוץ ושינוי בבניינים קיימים. נוסף על כך, פעמים רבות בעת עבודות הבנייה של נכס חדש עשוי להתגלות צורך לביצוע שינויים כאלה ואחרים ביציקות הבטון, מה שידרוש ניסור בטון ייעודי וממוקד. ישנן סכנות רבות אשר עשויות לנבוע מעבודות ניסור בטון, חלקן סכנות אישיות למבצע העבודה, וחלקן סכנות אשר עשויות להשפיע על כלל המשתמשים והשוהים במבנה. למבצע עבודות ניסור בטון עשויות להיגרם פציעות שונות מעבודה לא מקצועית, עקב השימוש המסיבי במסורי דיסק רבי עצמה. נוסף על כך, סכנה נוספת הנה לאוזניים עקב הרעש הרב, ולעיניים עקב הפצת ענני אבק מיציקת הבטון. לשוהים במבנה עבודות ניסור בטון לא מקצועיות עשויות להוביל לסכנת חיים ממשית. ניסור יסודות או מוקדי תמיכה מרכזיים עשויים בהחלט להוביל להחלשה של כלל המבנה, מה שעלול להוביל לקריסתו.

מהם אמצעי הזהירות שיש לנקוט בעת ביצוע עבודות ניסור בטון?

בשל כל הסכנות הגלומות בתהליך, חשוב מאוד לנקוט אמצעי זהירות מחמירים במיוחד בעת ביצוע עבודות ניסור בטון. אמצעים אלו כוללים בין השאר:
·         שימוש בציוד מגן: ציוד מגן ייעודי עשוי להגן על הפועלים בעת ביצוע ניסור בטון. ישנה חובה על פי חוק לעשות שימוש באטמים ייעודיים לאוזניים, ומשקפי מגן על מנת למנוע נזק לעור הטוף או לרשתית.
·         עבודה מקצועית: על מנת למנוע החלשה של המבנה עצמו, ולמזער את הסיכון לפציעה חמורה, חשוב מאוד לבצע את העבודות לאחר בחינה ואישור הנדסי על פי מבנה הבית עצמו. נוסף על כך יש להקפיד על שימוש מיומן בכלי העבודה, לאחר תהליך לימוד סדור.

יש לבצע עבודות ניסור בטון רק על ידי חברה מקצועית


בשל הסכנות האדירות הגלומות בניסור בטון, חשוב לבצע אותו רק על ידי חברה מקצועית ומובילה בנושא. בחרו חברה אשר הנה בעלת ותק וניסיון בתחום, אשר תדע על כלל הסכנות אשר עשויות להיגרם מהעבודות, ותדע לטפל בכל סכנה בצורה מקצועית ורצינית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה