יום רביעי, 20 במאי 2015

בדיקת מבנים ואיתור ליקויי בנייה – על מנת שתוכלו לישון בשקט

קיימים בישראל מבנים רבים שלצערנו נבנו בצורה חפוזה ולא מקצועית, או שמכל מיני סיבות אחרות, נמצאו בהם ליקיי בנייה. על מנת להיות בטוחים כי אתם מתגוררים בבית או בבניין בטוחים ובטיחותיים, או אם קיים בכם ספק לגבי ענייני בטיחות, חשוב לבצע בדיקת מבנים ואיתור ליקויי בנייה לפחות פעם אחת מדי כמה שנים על מנת שתוכלו לישון בשקט. אם אתם רוכשים בית או נכס נדל"ן אחר שלא מקבלן, בדיקה זו חשובה כפליים, שכן אינכם יודעים על פי איזה תקן נבנה הבית, אם בכלל. 

העיניים שלכם באתר הבנייה


קיימות בשוק הישראלי חברות רבות אשר מבצעות בדיקת מבנים אשר ילוו אתכם בעת רכישת בית או דירה חדשה. תזכרו כי  על ידי בדיקה פשוטה תוכלו לישון בראש שקט, ולהיות בטוחים שלא קניתם חתול בשק אלא נכס לטווח ארוך. במקרה ואתם רוכשים נכס נדל"ן שעודנו נמצא בתהליך בנייה, חברה המתמחה בתחום בדיקת מבנים ואיתור ליקויי בנייה תפקח מקרוב על עבודות הבנייה, מה שכמובן ימנע מהקבלן לבצע כל מיני קיצורי דרך לא רצויים, לא חוקיים ובעיקר לא בטיחותיים, ואותם פקחים יהיו בעצם העיניים שלכם באתר הבנייה, ויקפחו מקרוב ובעיניים מקצועיות שמכירות את כללי הבטיחות הן לגבי הבנייה עצמה והן לגבי בטיחותם של העובדים באתר. 

הריסות מבנים סוגרים עם מיקי פרץ

כמה סוגים של ליקויי בנייה


קיימים כמה סוגים של ליקויי בנייה אשר דורשים התערבות של חברת בדיקת מבנים ואיתור ליקויי בנייה – ליקוי בנייה אסטתי, ליקוי בנייה בשלד המבנה וליקוי בנייה הפוגע באיכות החיים. בעוד ליקוי בנייה אסתטי לא ממש מסכן את הבטיחות שלנו, הוא ראוי להתייחסות אך פחותה מזו של ליקוי בנייה בשלד המבנה למשל, אשר הינו ליקוי בנייה חמור שלעיתים לא ניתן לטפל בו. ליקוי בנייה הפוגע באיכות החיים לעומת זאת לא יפגעו את בבטיחות שלנו אך עשויים להפוך את השהות שלנו במבנה ללא נעימה, והיא כוללת ליקויי בניה באטימות ובבידוד הבית, או לחלופין בעיות של נזילות בתקרה או בקירות. 

נכתב באדיבות מיקי פרץ ניסור בטון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה