יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

ניסור חומה מבטון

בטון הוא חומר גלם חזק ואפשר להשתמש בו גם כדי לבנות חומה. במקרים בהם צריכים לנסר את החומה, ניתן ליהנות מהיתרונות של קידוח יהלום. ניסור חומות בטון וגדרות בטון דורש מיומנות, דיוק וסימטריה. הציוד החדיש המאפשר ניסור בטון מן הסוג הזה מופעל על ידי אנשי מקצוע מיומנים שמכירים את התחום ובקיאים בהנחיות הבטיחות. בנוסף, גם לקוחות פרטיים יכולים להתעניין באפשרות של ניסור חומה מבטון במהלך שיפוץ חצר או הקמת מבנה חוץ.
יש כמה המלצות שיכולות לעזור למי שרוצה להזמין שירותי ניסור חומה מבטון:
א. מתן חוות דעת ללא התחייבות – לא צריכים להתחייב לקבלן ניסור בטון מסוים כאשר מקבלים חוות דעת. רצוי לאסוף חוות דעת שונות ולהשתמש בהן על מנת לגבש דעה על עלות הפרויקט.
ב. מידות והערכת מחיר – המחיר של ניסור חומה מבטון מושפע מהמידות ומאופי הפרויקט. אפשר להשתמש בציוד חדיש ובדיסק יהלום בגדלים שונים כדי לקבע את המסילה, אך חשוב לא פחות לבקש הצעת מחיר שמותאמת למידות הקיימות.
ג. גובה ותוצר סופי – עבודות ניסור חומה מבטון צריכות להתאים לכל גובה. יש לבצע אותן ללא פגיעה במבנים סמוכים ועם ציוד בשיטת אל-רטט. חלק מהעבודות שמתבצעות בגובה דורשות אישור מיוחד. בנוסף, חברות שמספקות שירותי ניסור בטון מציעות ניסור מעקה בטון, מסלעה ובטונדות.
ד. פינוי מנוף – במקרה של ניסור חומות בטון גדולות יש צורך בפינוי הבטון המנוסר על ידי מנוף. הפינוי מתבצע לאחר פעולת החיתוך ולאתר הטמנה מורשה. את הפינוי אפשר לבצע גם באמצעות משאית פינוי ייעודית ובתוספת מחיר.

ניסור חומה מבטון

מתי מבצעים ניסור בטון של חומות?

שירותי ניסור מיועדים ללקוחות בכל רחבי הארץ. אפשר להזמין את השירות לפני הקמת מבנה חדש בבניינים חדשים, במהלך שיפוץ של אזורים ציבוריים או לטובת התאמה של חצר פרטית לצרכים משתנים. רמת דיוק מקסימלית מבטיחה שליטה מלאה בבטון המנוסר והיא מונעת הצטברות של לכלוך או רעש.

לסיכום, ניסור בטון מיועד גם לחומות גדולות. בעזרת הניסור ניתן לשמור על דיוק, למנוע את הצורך בחציבה ולחסוך בהוצאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה